Subject: Ed: Kinnistusraamatu päring füüsilise isikukoodi alusel
From: Haiti Jürmann <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 11:50:18 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan Teid väga kiire tagasiside eest.

Saadan taotluse. Kui saan midagi veel täpsustada, siis palun andke märku.

Aitähh

Haiti Jürmann

Eestvedaja

Tel +372 520 9235

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

Saatja: RIK info [mailto:[email-masked]]
Saatmisaeg: esmaspäev, 27. jaanuar 2025 10:31
Adressaat: Haiti Jürmann <[email-masked]>
Teema: RE: Kinnistusraamatu päring füüsilise isikukoodi alusel

Tere

Tänan kirja eest.

Alates 15.01.2025 saavad füüsilisest isikust kinnisasja omaniku nime ja
isikukoodi järgi andmeid otsida ainult kinnistusraamatuseaduse § 74 lõikes
42 nimetatud isikud seaduses sätestatud ülesannete täitmiseks:

 1) advokaat õigusteenuse osutamise eesmärgil;

2) ajutine pankrotihaldur ja pankrotihaldur pankrotimenetluse
läbiviimiseks vajalike andmete saamise eesmärgil;

3) avalik-õiguslik juriidiline isik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid
seaduses sätestatud avalik-õiguslike ülesannete täitmiseks;

4) isik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid isikuandmete kaitse seaduse
§-s 4 nimetatud eesmärgil;

5) kohtutäitur;

6) krediidiasutus, kes vajab kinnistusraamatu andmeid seaduses sätestatud
ülesannete täitmiseks;

7) notar;

8) muu isik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid seaduses sätestatud
avalik-õiguslike ülesannete täitmiseks;

9) usaldusisik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid füüsilise isiku
maksejõuetuse seaduse § 53 lõike 2 punktis 1 nimetatud ülesande
täitmiseks.

Füüsilise isiku järgi otsingu avamiseks lepingulistele kasutajatele palume
saata juhatuse liikme poolt digitaalselt allkirjastatud avaldus, kus on
ära toodud viide nii õiguslikule alusele kui ka milliste seaduses toodud
ülesannete täitmiseks juurdepääsu füüsilise isiku otsingule vajatakse.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Haiti Jürmann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 24, 2025 5:29 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kinnistusraamatu päring füüsilise isikukoodi alusel

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

OÜ Kirjanurk on üle kümne aastase ajalooga side ja elektritrasside
projekteerimise ettevõte. Kuna meie töös on ülioluline saavutada
maaomanikega, kelle maale me projekteerime uut rajatist, kontakt siis
kasutame oma töös aktiivselt kinnistusraamatut. Teeme oma päringud xml
teenust kasutades.

Soovime saada tagasi võimalust pärida eraisikute teisi kinnistuid nende
isikukoodi järgi. Kinnistusraamatuseadus paragrahv 74 lõik (42) punkt 8
„muu isik, kes vajab kinnistusraamatu andmeid seaduses sätestatud
avalik-õiguslike ülesannete täitmiseks“ justkui lubaks meil teha vastavaid
päringuid.

Kuidas selle lahendatud saaks? Mis võimalused meil oleks?

Teie kiiret tagasisidet oodates

Haiti Jürmann

Eestvedaja

Tel +372 520 9235

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee